bootstrap html templates

A Gudi kupon - finanszírozás másként

Hogyan?
A programban résztvevő cégek Gudi Kuponon történő értékesítési bevételük egy részét egy-egy civil szervezet kapja céljai megvalósítására!
Nézd meg a videót, és ismerd meg a Gudi Kupont 1 percben!

Miért használják a civil szervezetek?

A GUDI Kuponoldallal való együttműködés előnye, hogy kockázatmentes.
A hagyományos reklámfelületek (nyomtatott sajtó, tévé, rádió) és az interneten megjelenő hirdetések nagyon drágák, eredményességük követése igen költséges, és sokszor nem is célravezető nonprofit szervezetek tekintetében.
A GUDI Kuponoldalon minden támogatás, értékesítés átlátható, követhető, mérhető.
A GUDI Kuponoldal promócióját különböző csatornákon mi szervezzük meg, nem ti házaltok az ajánlatokkal.
Ha adományt kaptok a cégek eladásaiból, az nem kerül semmibe. 
A nonprofit szervezetek az oldalon adományt kapnak, és emellett lehetőséget arra, hogy bemutatkozzanak, ismertségüket növeljék, támogató és együttműködő partnereket szerezzenek.
A GUDI Kuponoldal számára fontos, hogy hozzáadott értéket képviseljen. A GUDI Kuponoldal vásárlói jó és minőségi ajánlatokra várnak, ugyanakkor tudatában vannak annak, hogy vásárlásaikkal jó célokat támogatnak.
Elsősorban azért vesznek GUDI Kupont, hogy kipróbálják az ország legjobb éttermeit, kulturális ajánlatait, szépségszalonjait, olyan szolgáltatásokat vegyenek igénybe, vagy olyan termékeket vásároljanak, amit eddig halogattak vagy egyáltalán nem is ismertek.
Másodsorban viszont azért nálunk vásárolnak, mert tudják, hogy egyszerűen, átláthatóan, és külön költség nélkül támogatnak jó ügyeket, vagyis benneteket.

Amit a GUDI Kuponoldallal még megtehetsz:
 - bankkártya elfogadás befektetés nélkül;
 - adománygyűjtés konkrét célra (pl. felújítás, eszköz beszerzés);
 - termékeiteknek személyes átvételi helyet biztosítunk Budapest belvárosában;
 - kapcsolatot teremtünk neked helyi vállakozásokkal és cégekkel;
 - nem "csupán" egy webshopod van, hanem közösség tagja is vagy, részt vehetsz képzéseinken, rendezvényeinken;
 - szolgáltatásaitokat bemutatjuk nagyvállalati partnereinknek.

Mit kell tenni?

Az első lépés a regisztráció. Erre a linkre kattintva regisztrálhatsz - a névnél meg kell adni a szervezet teljes nevét (pl. Vezetéknév = HAT; Keresztnév = Alapítvány), és egy jelszót.

Belépés után jelezd Partneri igényed az alsó menü Ügyfélszolgálat pontjába, ami után feltöltheted ajánlataidat!

Ha elakadsz, írj nekünk

JóKupon - a támogató jegy

A JóKupon egy online támogató utalvány, amivel egyszerűen jót tesznek vevőink, és segítik a munkátokat!
Az oldalra látogató vásárlók nemcsak a cégek termékei közül választhatnak, hanem közvetlenül támogatnak szervezeteket is - a Jókupon megvásárlásával!
Ez az alapajánlata a civil szervezetnek, ezért nagyon fontos!
Lehetőséget teremt arra, hogy egyszerűen és gyorsan támogassanak cégek vagy magánszemélyek társadalmi célokat.
A JóKupon remek ballagási, vagy nászajándék, kiválóan helyettesít reprezentációs vagy céges ajándékokat azoknak, akik követik azt a trendet, hogy ajándék helyett helyett társadalmi vagy környezeti célokat támogatnak - a kampányban ezt a célcsoportot külön célozzuk!
A programban résztvevő cégek elsősorban azok közül a szervezetek közül választják ki a támogatottakat, akinek JóKuponja szerepel az oldalon.
Ezt a folyamatot állandó marketing és kommunikációs kampány kíséri! - így nem a szervezetnek kell "házalni"!

Mit tartalmazzon a JóKupon?
Mivel legtöbbször a JóKuponban megfogalmazott tartalom alapján döntenek a támogatók, nagyon fontos az az üzenet, ami itt megjelenik.
A jól megfogalmazott, szívhez és értelemhez szóló üzenetek segítenek abban, hogy minél többen a szervezet céljai mellé álljanak.
Ebben segítenek kommunikációs workshopjaink! Profi marketingesek, szövegírók segítenek, mentorálnak, sokszor vállalati önkéntesség keretében, ami további kapcsolatépítésre ad lehetőséget!

Társadalmi vállalkozás 2.0 -termék, szolgáltatás értékesítése

Tapasztalataink szerint minden civil szervezetnek van olyan területe, ami segít a finanszírozás stabilizálásában, mindössze a megfelelő stratégiára van szükség ennek feltárásához!
A civil, nonprofit szervezetek társadalmi vállalkozásainak termékeit és szolgáltatásait eljuttatjuk azokhoz, akik potenciális vásárlóitok lehetnek!
Az értékesített ajánlatok után előzetes költséget nem számolunk fel, eladás után maximum 10% jutalékot vonunk le az oldal fenntartására!

Van már terméketek?
Ha a szervezetnek van bármilyen terméke (pl. élelmiszer, gyermekrajz, kézműves termék, újság, képeslap), szolgáltatása (pl. játszóház rendezvényre, tréning, gyerekprogram, szűrés, művészeti program) a felület lehetőséget ad egyszerű webshop értékesítésre, vagy "akciós kampány" indítására. Ezt a reklámkampánnyal támogatjuk is!

Még nincs terméketek?
Ha nincs termék, szolgáltatás, de jó lenne, vagy van ötlet, a workshopokon segítünk a kidolgozásban, megfogalmazásban minden célcsoportnak!
A termékek és szolgáltatások nemcsak online, hanem élő rendezvényeinken is bemutathatók a potenciális vásárlóknak.

Mlért szállnak be a cégek?

A cégek számára ez üzlet!

Építik az imidzsüket, ráadásul úgy, hogy a GUDI Kuponoldal mond le a jutalék feléről, hogy a civileket támogassa!

Minden kampány lezárása után átutaljuk a szervezeteknek az adományt. Elszámolni nem kell vele - adományigazolásra van szükség -, a támogatott szervezettől egy rövid beszámolót, melyet elküldünk a támogatóknak, így pontosan látják, mi történik az együttműködésükkel. Ez lehetőséget teremt egyrészt a későbbi közvetlen együttműködésre másrészt a bizalom erősítésére.

Ha a szervezet nem küld beszámolót, arról értesítjük Partnereinket. Ezzel védjük azokat a szervezeteket, aki transzparensek, és tisztességgel beszámolnak működésükről.

Nemcsak a cégek, hanem az ő vásárlóik is tájékoztatást kapnak arról, hogy akár tudatosan, akár "véletlenül" olyan cég termékét, szolgáltatását vették meg, amely jó célt támogat bevétele egy részével. Ez jelentősen javítja az adott cég megítélését, növeli márkaértékét, javítja brandjét.

A vásárlók bevonása lehetőséget teremt arra, hogy tájékozódjanak a civil szervezetekről, olvasva a beszámolókat, épüljön a bizalom a közvetlen támogatásra is.

Azok a vásárlók és támogatók is megkapják a beszámolót, akik másokat támogattak, így a közös felület megmutatja a civil szféra sokszínűségét.

Bankkártyás fizetés

Minden szervezetnél előfordul, hogy jó lenne bankkártyás fizetést használni.

Tény, hogy a bankkártyás fizetés egyszerűbbé teszi a vásárlást, sokan nem vásárolnak olyan oldalon, ahol nem lehet bankkártyával fizetni.

Rendezvény belépő, adománygyűjtés, alkalmi vagy rendszeres bevétel: erre kiváló a GUDI!

Egyszerűen, gyorsan, befektetés nélkül alkalmazhatjátok!